Обмін досвідом.Виступи на засіданнях ЦМК...

  1. Auding ( 2-й рік навчання).

    Taras is my friend. He is 9. He is a pupil. He goes to school every day. He likes Music and English. He is having a lesson now. The teacher is standing. He is speaking. Taras is sitting. He is listening. Taras likes to read and write. The boy is wearing a black suit and а white shirt. He is a good schoolboy.

    I.                 Agree or disagree:
    1.     My friend’s name is Taras.+
    2.     My friend’s name is Bill.-
    3.     Taras is 6.-
    4.     Taras is 9.+
    5.     He is a pupil.+
    6.     He is a student.-

    II.             Complete the sentences:
    1.     Taras likes…a) Music and English.
     b) Maths and  Art.
     c) Sport and Reading.
         2. He is having a …a) sport competition now.
                                      b) lesson now.
                                      c) concert now.
         3. The teacher is…a) running.
                                     b) sleeping.
                                     c) standing and speaking.

    III.         Answer the questions:
    1.     Is Taras a good pupil?
    2.     Does Taras like to read and write?
    3.     What is the boy wearing?

    IV. Write down the translation.


  2. Концептуальні засоби до профільної підготовки з іноземних мов учнів в загальноосвітніх навчальних закладах (2012)
  3. Диференційований підхід у навчанні на уроках іноземної мови в початкових класах (2012)
  4. Комунікативно-ігрові та імітаційно- ігрові технології як елемент формування фонологічної компетенції наймолодших школярів ( 2013 р)

    4.  Психолінгвістичні основи іншомовноїкомунікативної компетенції на початковому етапі навчання іноземної мови. Основні вимоги до теоретичноїпідготовки вчителя іноземної мови в початковій школі.(2013)
5.  Групові технології. Основні принципи (2015)
6.  Результати апробації підручника: «Англійська мова 3 клас» для спеціалізованих шкіл з поглибленим вивченням іноземних мов авторів Калініної Л.В. та Самойлюкевич І.В. у 3-А класі (2015)

Майстер клас для вчителів. Схема опису тварин для 1 класу.(2016)

7.Інтегровані уроки як чинник розвитку активності учнів (2016)
8.Інсценування на уроках англійської мови в початковій школі. (2017)


 



Комментариев нет:

Отправить комментарий